השתלת שיער לנשים

השתלת שיער בשיטה המתקדמת ביותר בעולם וללא גילוח.

בקליניקת ESTEPALACE ממליצים לנשים על השתלת שיער בשיטה הטובה בעולם DHI 

בשנים האחרונות נשים רבות המודאגות מצמיחה דלילה של השיער או מהתפתחות של קרחות הנראות במיקומים מסוימים ברחבי הקרקפת, פונות לביצוע השתלת שיער.

כל דבר הקשור לשיער הוא נושא רגיש מאד אצל נשים ולכן הן מעוניינות לעשות כל שניתן כדי שתהיה צמיחה אחידה ושיערן יהיה שופע ויאפשר להן ליהנות מתספורות אופנתיות.

השתלת שיער בשיטת DHI

לאחר שנים רבות של מחקר המבוסס על אופציות שונות של אופן השתלת שיער בקרקפת של נשים, בחרה ד"ר נגיאן אקבס מקליניקת אסתה פאלאס בשיטה המוצלחת והמתאימה ביותר להשתלת שיער עבור נשים.

באופן טבעי יש כמה הבדלים במבנה ובהתנהלות של השיער אצל גברים ואצל נשים ולכן לא כל מה שמתאים להשתלת שיער אצל גברים מתאים גם לנשים. לדוגמה בהשתלה אצל נשים נושא הזוויות אינו מהותי כיוון שהשיער נופל בהתאם לתספורת ושהרף המקסימלי להשתלה הוא שלושת אלפים זקיקים כיוון שהן אינן זקוקות לכמות גדולה יותר. לכן פותח עבור הנשים מסלול ייעודי התואם את הצרכים שלהן ששמו DHI.

הכנות להשתלת השיער לנשים

בהכנות להשתלת השיער בקליניקת אסתה פאלאס האישה אינה אמורה לגלח את כל שיער ראשה דבר שיוצר רתיעה מהתהליך ומהנראות של האישה בתקופה הראשונית שלאחר הטיפול כשהיא ללא שיער כלל. ד"ר נגיאן אקבס מסוגלת לבצע את תהליך ההשתלה גם כשהראש אינו מגולח וזהו יתרון משמעותי מאד עבור הנשים ולכן מדרבן רבות מהן לתאם מועד להשתלת שיער.

קיים שטח קטן אשר רק אותו מגלחים וזהו אזור השיער הצומח מאחורי העורף.  מדובר באזור צפוף בעל שיער רב בדרך כלל ולכן שולפים ממנו את זקיקי השיער. לאחר הוצאה של כשלושת אלפים זקיקים, מכסים מיקום זה באמצעות יתרת השיער כך שאף אחד אינו רואה את החלק המגולח. לאט לאט השיער במיקום זה צומח ומצטרף לשיער כולו כך שמדובר במצב זמני שאינו גלוי לעין.

 

השתלת שיער לנשים

גם בשלב ההשתלה עצמה, אין צורך לגלח את השיער שנותר על הקרקפת. ד"ר נגיאן אקבס מבצעת את ההשתלה במיומנות רבה זקיק אחר זקיק עד שכל שלושת אלפים הזקיקים מקובעים במקומות הנכונים כדי ליצור שכבת שיער זהה בכל רחבי הראש. הפעולה נעשית באמצעות מחט ייחודית אשר אינה גורמת לצלקות או לכאבים במהלך ההשתלה.

קיימת חשיבות רבה להשתלה צפופה של הזקיקים כדי ליצור שיער שופע בכל חלקי הראש ובמיוחד במקומות שבהם קיימת צמיחה דלילה או קרחות קטנות.

ברוב המקרים פעולת השתלת השיער בקליניקת אסתה פאלאס מסתיימת תוך כמה שעות. אם מדובר במקרים חריגים של דלילות או קרחות וכמות זו של זקיקים אינה מספיקה, מבצעים השתלה נוספת לאחר שנה.

ד"ר נגיאן אקבס מבצעת באופן אישי את ההשתלה ולא אחיות או טכנאים מאנשי הצוות כפי שקורה בקליניקות אחרות כיוון שמדובר בפעולה מקצועית ואחראית ביותר ורק מי שעבר את ההכשרה הייעודית הוא בעל ההסמכה לבצע זאת.

בקליניקת ESTEPALACE ממליצים לנשים על השתלת שיער בשיטת DHI בלי צורך בתספורת והשתלה על השיער הקיים

הפתרון האידיאלי להשתלת שיער לנשים הוא בשיטת DHI אשר מאפשרת השתלה על השיער הקיים בלי הצורך בהסרתו מהאזור המושתל ( החסרון הוא בצפיפות אשר נמוכה יותר משיטת FUE שמחייב תספורת בכל הראש ). בשיטה זו מגלחים אך ורק את האזור התורם ומחלצים ממנו שתלים, האזור התורם יכוסה בשיער הקיים בתקופת החלמתו ויטשטש את אזור התרומה. בשיטת DHI ניתן להשתיל בסשן אחד עד 3000 שתלים. שיטה זו הוכיחה את הצלחתה ומומלצת על ידי נגיאן אך ורק לנשים. 

*המידע במאמר זה מוגן עם זכויות יוצרים ואינו מותר לפרסום או להעתקה.

נורית צירין ממליצה עלינו:

Get Your New Hair in 2022

מלאי את הטופס ונציגנו בישראל יתקשר אליך ישירות
צרי איתנו קשר

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט