השתלת שיער sapphire

החלמה מהירה עם צפיפות מרבית ומראה טבעי 

השתלת שיער Sapphire FUE היא אחת משיטות הניתוח האסתטי המשמשות להעלמת בעיות שיער דליל או התקרחות. ביישום השתלת שיער ספיר נאספים את השתלים באזור התורם בזה אחר זה בעזרת מנועי FUE ומניחים בזה אחר זה בתעלות המיקרו שנפתחו בעזרת להבים בעלי קצה ספיר באזור השתלת השיער

מהי שיטת SAPPHIRE

טכניקת השתלת שיער Sapphire FUE היא הליך שניתן לבצע בפגישה אחת ומספק תוצאות קבועות. העובדה שהשיטה מאפשרת שתילה תכופה יותר מאפשרת קבלת תוצאות מצוינות בשטחים צרים.

למי מומלצת שיטת SAPPHIRE

אין הבחנה ספציפית לשיטה במונחים של אנשים שיכולים לעבור השתלת שיער Sapphire FUE. ניתן ליישם טכניקת השתלת שיער Sapphire FUE אם היא מועדפת אצל כל המועמדים המתאימים להשתלת שיער.

ישנן מגבלות מסוימות בשלב של אנשים שיכולים לעבור השתלת שיער. השתלת שיער היא שיטת טיפול לאנשים בין הגילאים 18 עד 65. על מנת שהטיפול יתבצע, על המצב הבריאותי הכללי של המטופל להתאים את הטיפול המתאים להשתלת שיער. בהקשר זה יש צורך לשלוט במידע הרפואי כדי להיות מסוגל לטפל באנשים עם מחלות כרוניות כמו לחץ דם וסוכרת וכאן השיטה טובה יותר כאשר דרגת הפציעה בפתיחת הערוצים קטנה יותר. 

מהם היתרונות בשיטת SAPPHIRE

היתרונות של השתלת שיער Sapphire FUE הפכו את השיטה לבולטת בשנים האחרונות. השימוש בקצות ספיר בטיפול בהשתלת שיער Sapphire FUE מפחית את הרטט. בדרך זו, ניתן לומר כי הסיכון לנזק לרקמות ממוזער.

יתרון נוסף של טכניקת Sapphire FUE הוא שהיא מאפשרת השתלה תכופה יותר. כך ניתן לקבל מראה טבעי ולהעלים בעיות התקרחות עזות.

בטכניקת השתלת שיער Sapphire FUE, כמה סיבוכים נפוצים כגון נפיחות שכיחים הרבה פחות משיטות אחרות. זה עוזר לחולים לקבל תהליך החלמה נוח.

השימוש בקצות ספיר בטכניקת השתלת שיער Sapphire FUE עוזר לקצר את זמן ההחלמה על ידי פתיחת מיקרו-ערוצים.
יתרון נוסף של סכיני ספיר הוא שהם אינם גורמים לאלרגיות כמו סכיני פלדה.

מה עלי לשקול לפני השתלת שיער  SAPPHIRE

הנושא החשוב ביותר שהמטופלים צריכים לשים לב אליו לפני השתלת שיער Sapphire FUE הוא הימנעות מעישון וצריכת אלכוהול. המשך צריכת סיגריות ואלכוהול מפחית את זמן ההחלמה ועלול לגרום נזק לשתלים.
מכיוון שהוא מגביר את הסיכון לדימום במהלך הניתוח, יש להקפיד לא להשתמש במדללי דם לפני הניתוח ולהימנע מצריכת תוספי צמחים כמו תה ירוק, בעל השפעה מדללת דם.

לבסוף, ביום של טיפול השתלת השיער שלך ב-Sapphire FUE, עליך לוודא ששיערך נקי ולהימנע משימוש במוצרים קוסמטיים כלשהם.

מה ההבדל בין שיטת FUE לשיטת SAPPHIRE FUE

תהליך חילוץ השתלים בשני השיטות דומה כאשר בשני המקרים חילוץ יחידות השיער יתבצע בעזרת מנועי FUE. ההבדל בין שתי השיטות נצפה בשלב פתיחת הערוץ (יצירת החורים, חריצים בראש המטופל). בשיטת FUE הקלאסית משתמשים בלהבי פלדה בתהליך החריצים לצורך השתלת שתלים. בטכניקת Sapphire FUE, עדיפים עטים רפואיים בעלי קצה ספיר במהלך תהליך החריצים. השימוש בלהבים בעלי קצה ספיר מקצר את שיעור השגיאות ואת זמן ההתאוששות.

כמה זמן לוקחת השתלת SAPPHIRE

בטכניקת Sapphire FUE, ניתן ליישם עד 4000 שתלים בפגישה אחת. ככלל, ניתן לומר שפעולות השתלת שיער המבוצעות בטכניקת Sapphire FUE אורכות 6 עד 8 שעות ותהליך ההשתלה מסתיים בפגישה אחת.

מהם שלבי ההשתלה בשיטת SAPPHIRE

כדי ליישם את טכניקת השתלת השיער Sapphire FUE, המטופל עובר תחילה תהליך בדיקה מפורטת לצורך הניתוח כולל בדיקת אזור התרומה ומצב בריאותו. בתהליך זה, תחילה ייבדקו האם אתה מתאים לניתוח השתלת שיער. לאחר שמבינים שאין לך שום מכשול בשלב השתלת שיער, מתחיל שלב תכנון ההשתלה. לאחר קביעת הפרטים כגון האזור בו תתבצע השתלת השיער, מספר השתלים שיחולצו ויושתלו במהלך הניתוח, בחירת אזור התורם והמראה הממוקד מתחילים בהליך היישום בשלבים.

בשלב הראשון יישום השתלת שיער Sapphire FUE מתחיל בהרגעה. הרגעה של המטופל מונעת את תחושת הכאב והכאב במהלך הניתוח. הרגעה אינה שלב חובה ונותרת להעדפת המטופל. בנוסף יאסף דם מהמטופל לצורך בדיקות כלליות ובנוסף טיפול PRP לצורך קליטה מוגברת של הזקיקים המושתלים.

לאחר ביצוע הרדמה מקומית על המטופל, מתחיל שלב איסוף השתל, שהוא אחד השלבים הבסיסיים של השתלת שיער ספיר.
לצורך השתלת שיער, ניתן לקחת שתלים מאזור העורף, או מאזורים אחרים כגון הזקן אם למטופל אין מספיק שתלים באזור העורף. ביישום השתלת שיער Sapphire FUE, השתלים משוחררים ונאספים אחד אחד על ידי שימוש במנועי FUE. איסוף השתלים עם מנועי FUE למגשים עם נוזל קירור מקטין את זמן ההחלמה של המטופל ומאפשר לשתול שתלים בריאים על ידי מזעור זמן שהות השתלים בחוץ.

בשלב הבא נפתחים מיקרו-ערוצים בהם יונחו השתלים באזור שנקבע להשתלת שיער. בטכניקת ספיר FUE, שלב החריצים מתבצע באמצעות להבים בעלי קצה ספיר. ההבדל החשוב ביותר שמבדיל את השיטה מטכניקות אחרות הוא בשלב זה. השימוש בלהבים בעלי קצה ספיר מונע פגיעה ברקמות ומבטיח שניתן לבצע את ההליך מבלי להפריע למחזור הדם. לאחר תהליך פתיחת התעלה, מתחיל שלב השתלת השיער והניתוח מסתיים בהנחת השתלים בזה אחר זה לתוך התעלות שנפתחו בשיטת SAPPHIRE.

השתלת שיער SAPPHIRE

החלמה מהירה יותר בשיטת אבן ספיר

בשיטה זו היתרון הוא בפתיחת ערוצים באבן ספיר אשר הפציעה ממנה קלה יותר וההחלמה מהירה יותר באזור פתיחת החריצים. בשיטה זו ניתן להשתיל עד 4000 זקיקים בסשן של 6-8 שעות. לקבלת אבחון מקדים שלח לנו תמונות בווטצאפ

תוצאות לפני ואחרי? בקר בקישור הבא

צפה בתוצאות מדהימות להשתלת שיער https://estepalace.co.il/beforeafter/

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט