השתלת שיער DHI

השיטה המתקדמת בעולם להשתלת שיער 

אחת השיטות המבוקשות ביותר להשתלת שיער היא DHI בשיטה זו עושים שימוש במכשיר הנקרא עט משתיל implanter pen שיכול לבצע השתלה ישירה Direct Hair Implantation ומכאן מגיע השם DHI. שלח לנו תמונות וקבל אבחון מקדים בווטצפ לשיטת DHI

מהי שיטת DHI

בכל הטכניקות להשתלת שיער יש 3 שלבים עיקריים של חילוץ זקיקים, פתיחת ערוצים והחדרת השתלים לערוצים הפתוחים מלבד שיטת DHI שבה נחסך הצורך לפתיחת ערוצים בראש המטופל ובה יבוצע רק חילוץ זקיקים והחדרת הזקיקים באופן ישיר על ידי עט משתיל. הגורם החשוב ביותר בהפחתת תהליך ההשתלה לשני שלבים הוא השימוש במכשירי עט משתיל. לאחר הכנסת השתל לתוך המכשיר, העור מנוקב ומחדירים את השתל ישירות לתוך העור. באופן זה ניתן לבצע בו-זמנית פעולת חריצים והשתלת הזקיק.

למי מומלצת שיטת DHI

ההשתלה מומלצת לגברים ונשים אשר לא מעוניינים לגלח בהשתלה את האזור המושתל וכך החזרה למראה טוב וההחלמה מהירים יותר כאשר הזקיקים יושתלו בין השערות הקיימות ללא הצורך לגלח את אזורי ההשתלה. השיטה פחות מתאימה לקרחות בשטחים גדולים כאשר דרוש כמות זקיקים גבוהה במיוחד מכיוון שהשיטה איטית ובה אפשר לחלץ עד 2500 זקיקים בסשן של 6-8 שעות בעוד בשיטת MICRO FUE ניתן לחלץ כ 4500 זקיקים בזמן של 6-8 שעות של השתלה.

מהם שלבי ההשתלה של DHI

 שלבי השתלת שיער DHI הם הנקודה הבסיסית ביותר שיש לשים עליה דגש למי שרוצה לקבל מושג לגבי הפרטים של תהליך השתלת השיער. שיטת השתלת שיער DHI מתחילה ביישום הרדמה מקומית למטופל. כך נמנע מהמטופל לחוש כאב וכיום ניתן גם לקבל אלחוש מקדים עם אקדח לחץ ללא מחטים אשר מפחית את הכאב של זריקות ההרדמה. 

לאחר שההרדמה המקומית מראה את השפעתה, מתחיל השלב הבסיסי הראשון של הניתוח, שלב חילוץ ואיסוף הזקיקים במכשיר FUE מוטורי חשמלי. בשלב זה משחררים זקיקי שיער מאזור התרומה ואוספים אחד אחד בעזרת מכשירים מיוחדים דמוי פינצטות.

בטכניקת השתלת שיער DHI, שלב החריצים ושלב השתלת השיער מבוצעים ביחד. מסיבה זו, לאחר איסוף השתלים נקבעת הזווית המתאימה להשתלת שיער. את השתלים שנאספו מניחים בזה אחר זה במכשיר מיוחד הנקרא עט המשתל, חריצים קטנים נפתחים על ידו ומניחים בחריצים אלו את הזקיקים בלחיצה על ידי קביעת זווית.

מה עלי לשקול לאחר השתלת שיער DHI

 דברים שיש לקחת בחשבון לאחר פעולת השתלת שיער DHI הם אחת הנקודות שצריך לשים עליהן דגש כדי שתהליך הריפוי יתקדם בצורה נוחה ומהירה וכדי שפעולת השתלת השיער תיתן תוצאה מוצלחת. מסיבה זו, המטופל מקבל לאחר ההשתלה הנחיות ברורות שיעזרו לו להצלחת התהליך. 

אחד הנושאים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לאחר פעולת השתלת השיער של DHI הוא ההגנה על אזור השתלת השיער. כדי שהניתוח יצליח, אסור להזיק לזקיקי השיער. לכן, חשוב להגן על השטח מפני פגיעות. הימנעות מנהיגה ב-6 השעות הראשונות לאחר הניתוח והתחלת מנוחה יכולה להיחשב בין הדברים שיש לקחת בחשבון בשלב זה. עליך לבחור בגדים נוחים כדי להגן על האזור מפני חיכוך ולהפחית את הסיכון שהכרית שלך תגרום לחיכוך על ידי תשומת לב מיוחדת לתנוחת השינה שלך.

נושא חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון לאחר ניתוח השתלת שיער DHI הוא פעילות גופנית. כדאי להימנע מפעילות גופנית כבדה בשבועיים הראשונים לאחר השתלת שיער ועד חודשיים. אם תרצו להתאמן בתקופה זו, טיולים קצרים יהיו הבחירה הנכונה. 

במהלך תקופת ההחלמה שלך, עליך להימנע מעישון וצריכת אלכוהול ל 7 ימים מינימום. גם קיום יחסי מין אינו מומלץ במהלך תהליך הריפוי. בתהליך זה, עליך לציית להנחיות הרופא שלך, כגון שימוש בתרופות ובחירת שמפו. לבסוף, ניתן לומר שכדאי להימנע ממגע עם אור שמש ישיר. השמש היא כמו אקונומיקה לקרקפת בתקופת הקיץ כאשר קרינת ה UV בשיאה.

מה ההבדל בין שיטת FUE לשיטת DHI

ההבדלים בין שיטות השתלת שיער DHI ו-FUE נצפים לראשונה בשלב היישום. שיטת השתלת שיער DHI היא שיטה המורכבת משני שלבים. בהשתלת שיער FUE, לאחר איסוף השתלים עם מנועי FUE, מבצעים פתיחת תעלה ולאחר מכן מכניסים את השתלים לתוך התעלות שנפתחו בזה אחר זה. בהקשר זה ניתן לומר שקיימת שיטה תלת-שלבית.

שתי השיטות נבדלות זו מזו מבחינת מספר השתלים שניתן ליישם. בשיטת DHI ניתן להשתיל עד מקסימום של 2500 שתלים בפגישה בודדת, בעוד שניתן להשתיל 4500 שתלים בשיטת FUE. מצב זה משנה גם את זמני הפעולה. אפשר לומר שלטכניקת DHI יש זמן יישום ארוך יותר מאשר לטכניקת FUE.

טכניקת השתלת שיער DHI היא טכניקה שיכולה לתת תוצאות מוצלחות באזורים צרים ורחבים כאחד. טכניקת FUE מועדפת במיוחד באזורים גדולים.

סיבוכים עקב השתלת שיער DHI

סיבוכים של שיטת השתלת שיער DHI הם נקודה נוספת שיש לתת לה מידע על תהליך פעולת השתלת השיער. פעולות השתלת שיער הן פעולות עם סיכון נמוך מאוד לסיבוכים אם הן מבוצעות על ידי מומחה על ידי הכנת תנאי ההשתלה הדרושים. הסיבוכים השכיחים ביותר בניתוח השתלת שיער הם אדמומיות, נפיחות וחבורות. סיבוכים אלו חולפים באופן ספונטני במהלך השבוע הראשון ועד חודשיים לאחר הניתוח. הסיכון לזיהום לאחר ניתוח השתלת שיער DHI נמוך מאוד. לסיכון זה יש סבירות של כ-2% וניתן להפחית אותו לרמה נמוכה בהרבה בעזרת אמצעים כמו שימוש באנטיביוטיקה. במקרה של גירוד לאחר השתלת שיער, יש להימנע מגירוד האזור. במידה ונוצר זיהום באזור התורם או המושתל יש לפנות לרופא על מנת לקבל המלצה לטיפול כגון משחה אנטיביוטית או כדורי אנטיביוטיקה. 

השתלת שיער SAPPHIR

החלמה מהירה יותר בשיטת אבן ספיר

בשיטה זו היתרון הוא בפתיחת ערוצים באבן ספיר אשר הפציעה ממנה קלה יותר וההחלמה מהירה יותר באזור פתיחת החריצים. בשיטה זו ניתן להשתיל בין 4000-4500 זקיקים בסשן של 6-8 שעות. לקבלת אבחון מקדים שלח לנו תמונות בווטצאפ

השיטת החדשה FUE בשילוב DHI

קליניקת ESTEPALACE מציעה השתלת חדשנית לתוצאה מושלמת

על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר המומחית נגיאן אקבס תיצור קו שיער בזוויות טבעיות של 45 מעלות והמשך ההשתלה יתבצע בשיטת DHI וכך אנו מבטיחים החלמה מהירה יותר, מראה טבעי צפוף ושופע. לקבלת אבחון מקדים שלח לנו תמונות בווטצאפ 

מהו המחיר להשתלת שיער DHI

השתלת שיער Micro Fue

השתלת שיער MICRO FUE
תכנון – נג'יאן אקבס
חילוץ שתלים מיקרו מוטורי – הצוות הרפואי
פתיחת ערוצים -נג'יאן אקבס
החדרת שתלים – הצוות הרפואי

2000-3500 שתלים 2400€
3500-5000 שתלים 2600€
תוספת שתלים מהזקן עד 500 זקיקים 200€
תוספת שתלים מהזקן עד 1000 זקיקים 400€
ללא תוספת לפתיחת ערוצים ספיר Sapphire 

השתלת שיער Manual Fue

השתלת שיער MANUAL FUE
תכנון – נג'יאן אקבס
חילוץ שתלים ידני – נגיאן אקבס
פתיחת ערוצים – נג'יאן אקבס
החדרת שתלים – הצוות הרפואי בלבד

סשן 1 עד 2500 שתלים 3500€ ( יום אחד 6 עד 8 שעות )
סשן 2 עד 5000 שתלים 6500€ ( יומיים 6 עד 8 שעות )
ללא תוספת לפתיחת ערוצים ספיר Sapphire 
*תוספת חילוץ שתלים מהזקן ללא תוספת תשלום בשיטת MICRO
מתבצע על ידי הצוות הרפואי בלבד.

השתלת שיער Dhi+Fue

השתלת שיער Dhi
תכנון – נג'יאן אקבס
חילוץ שתלים ידני – נגיאן אקבס
פתיחת ערוצים – נג'יאן אקבס
החדרת שתלים – הצוות הרפואי בלבד

סשן 1 עד 4000 שתלים 2800€ ( יום אחד 6 עד 8 שעות )
ללא תוספת לפתיחת ערוצים ספיר Sapphire 
*תוספת חילוץ שתלים מהזקן ללא תוספת תשלום בשיטת MICRO
מתבצע על ידי הצוות הרפואי בלבד.

תוצאות לפני ואחרי? בקר בקישור הבא

צפה בתוצאות מדהימות להשתלת שיער https://estepalace.co.il/beforeafter/

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט