השתלת שיער FUE

מקסימום זקיקים וכיווני השתלה טבעיים זה היתרון הברור 

השתלת שיער FUE היא אחת משיטות הניתוח האסתטי המשמשות להעלמת בעיות שיער דליל או התקרחות. ביישום השתלת שיער ספיר נאספים את השתלים באזור התורם בזה אחר זה בעזרת מנועי FUE ומניחים בזה אחר זה בתעלות המיקרו שנפתחו בעזרת להבים בעלי קצה ספיר באזור השתלת השיער

בקליניקת ESTEPALACE ממליצים לגברים על השתלת שיער בשיטה הטובה בעולם MICRO FUE

הצעד הראשון של השתלת שיער ב FUE הוא לסמן את האזור המיועד להשתלה והאזור התורם בראש המטופל וחשוב להעניק מראה טבעי שיתאים גם אחרי כמה שנים, במרכז הרפואי este palace  מתחייבים מומחית השתלות השיער נגיאן אקבס תיצור את קו השיער העתידי וזאת לאחר 16 שנות נסיון בהשתלות שיער.

השלב השני להוציא את זקיקי השיער בחלק האחורי של הראש עם מכשיר מיקרו מוטורי או באופן ידני  ולאסוף אותם באופן מסודר על מגשים עם סרום לתוך קירור עד ההשתלה. בסשן אחד של השתלת שיער בשיטת FUE אנו מסוגלים לחלץ מאזור תורם צפוף ובריא בין 4500 – 5000 שתלים. במצב כזה נוכל להשיג תוצאות מיטביות להשתלת השיער בין 8 עד 12 חודשים.

השלב השלישי הוא לייצר תעלות להשתלת השיער ( פתיחת ערוצים להשתלה בראש המטופל ) שהוא השלב החשוב ביותר אותו עושה Nagihan Akbas המנתחת המומחית להשתלות שיער בעלת 15 שנות מוניטין וחברה בארגון GCR העולמי. הטכניקה הזו חשובה ביותר על מנת להבטיח תוצאות טבעיות של 45 מעלות של זקיקי השיער על הקרקפת.

השלב הרביעי הוא ההשתלה שבה הצוות הרפואי המומחה שלנו ישתול כל שתל במקום ספציפי בקרקפת עם מחט מיקרו מוטורית – FUE בין 4500 – 5000 זקיקי שיער בסשן אחד של 6 – 8 שעות.

בקליניקת ESTEPALACE ממליצים לנשים על השתלת שיער בשיטת DHI בלי צורך בתספורת והשתלה על השיער הקיים

הפתרון האידיאלי להשתלת שיער לנשים הוא בשיטת DHI אשר מאפשרת השתלה על השיער הקיים בלי הצורך בהסרתו מהאזור המושתל ( החסרון הוא בצפיפות אשר נמוכה יותר משיטת FUE שמחייב תספורת בכל הראש ). בשיטה זו מגלחים אך ורק את האזור התורם ומחלצים ממנו שתלים, האזור התורם יכוסה בשיער הקיים בתקופת החלמתו ויטשטש את אזור התרומה. בשיטת DHI ניתן להשתיל בסשן אחד עד 2500 שתלים. שיטה זו הוכיחה את הצלחתה ומומלצת על ידי נגיאן אך ורק לנשים ולבעלי שיער קיים דליל. 

השתלת שיער לגברים בפעם אחת או פעמיים

שאלה שרבים שואלים אותה היא, מהו הצורך או מהי הסיבה לכך שאסתא פאלאס מעלה את האפשרות שמטופל עשוי יהיה להזדקק לשתי השתלות בשני מועדים שונים? השתלה ראשונה שבה יושתלו מספר שתלים מרבי. ושניה, שלאחר תקופת צמיחה סופית תיתכן, כאמור, השתלה נוספת.

לכאורה השאלה של הלקוחות היא, מדוע יש בכלל מצב בו מתבקשת השתלה נוספת? אם ניתן להוציא כך וכך שתלים בפעמיים מדוע לא להוציא את אותו מספר שתלים בפעם אחת? והתשובה לכך היא, אסתטיקה. אסתא פאלאס, לוקחת בחשבון את איכות התוצאה הסופית של ההשתלה בחלק התורם לא פחות מהאזור שבו תערך ההשתלה עצמה, זאת אומרת, באזור הקירח. כאשר המטפל מוציא את השתלים הרצויים בכדי להשתיל אותם על האזור הקירח, הוא מבצע הליך שהוא אינו מקרי, הוא אינו סתם שולף את השתלים הראשונים שהוא פוגש ואותם הוא משתיל, אלא בוחן בקפידה, ובמרחקים מתוכננים בין שתל לשתל אשר נשלף מהאזור התורם, כך שכשהשיער אחר כך יצמח, הוא יראה טבעי לעין ובעיקר לא חסר ומלא חורים שעלולים להראות למי שיביט באזור התורם כקרחות ומראה לא אסתטי. זאת אומרת, אילו ניתן היה להגדיל בהרבה, בזכוכית מגדלת, את תמונת המצב, היה ניתן לראות כי בחירת השתלים נעשית בדילוגים ושמירת פערים בין המקטעים של השיער התורם.

האם ניתן לחלץ מהאזור התורם את כל הזקיקים?

לכאורה, אפשר היה, למשל, לקחת את כל השתלים מאזור אחד וצפוף, אך שתל שהוצא לא יחזור לגדול במקמו שיער חדש. כל השתל הועבר לאזור הקירח בו הוא ימשיך לצמוח, אך מהיכן שהוצא הוא לא ישוב לצמוח. ולכן, במצב שבו ירוכזו הוצאות שתלים מאזור אחד וצפוף, מבלי לשים לב לתוצאה הסופית, יישארו קרחות באזור התורם, מצב שאינו רצוי.

שמירה על מראה האזור התורם לאחר ההשתלה

דבר שימנע מצב כזה, הוא אם אכן יעשו את אותם 'דילוגים' אשר ישאירו את הצפיפות פזורה יותר טבעית יותר, ותראה מלאה יותר למי שיביט מהצד. כשהמטפל, באסתא פאלאס, מוציא את השתלים הוא לוקח  בחשבון, כפי שהוסבר, גם את התוצאה הסופית של האיזור התורם. הוצאת מספר  השתלים, נעשית  ככל שהנתונים מותירים לה להוציא. הנתונים הם, איכות, זאת אומרת שיער דק או עבה. שתל עם שערה אחת, ואו ריבוי שערות. וכמובן, כמות, האם האיזור התורם דליל, או סמיך, האם האיזור התורם רחב וגדול או צר ודק. כמו כן, ניתן להוציא מאיזורים נוספים כגון הזקן בכדי לסייע לריבוי שתלים.

הגודל כן קובע!

הנתון החשוב השני הוא גודל האזור הקירח. כל השתלים שיוצאו אמורים להיות מושתלים על האזור הקירח. ופה נכנסת ההיתכנות של השתלה נוספת. כי יתכן מצב שבו השתלים שהוצאו אינם מספיקים לכסות, בצפיפות הנדרשת לצורך מראה יפה, את כל האזור הקירח. אסתא פאלאס תעדיף במקרים כאלה קודם כל לתת קדימות  לאזורים חשובים יותר בקרחת, כמו קדמת הראש והאמצע. אם הקרחת היא קרחת גדולה ושלמה, והשתלים שהוצאו הם במקסימום שניתן היה להוציא בפעם אחת מבלי לגרום, בחוסר אחריות, לקרחות באזור התורם, יתכן מצב שבו לא ניתן יהיה, בפעם אחת, למלא את כל הקרחת בשיער ובצפיפות הרצויה. ולכן, קודם כל ממלאים את האזורים החשובים יותר עם השתלים שהוצאו, ואם הם לא הספיקו למלא את כל האזור הקירח שאותו רצינו למלא בשתלי שיער, יש לחכות לזמן שלאחר צמיחה מחדש. ולאחר הצמיחה הזו, הלקוח יוכל לראות האם יסתפק במה שהושתל לו, ואו אם ירצה למלא את כל האזור הקירח שנותר לאחר ההשתלה הראשונה. אסתא פאלאס תבחן לאחר הצמיחה את מצב האזור התורם, ותראה מהיכן אם בכלל, ניתן להוציא עוד שתלים מבלי לגרום לקרחות באזור התורם, ובפגיעה באסתטיקה שלו.  

סוף להשתלה במחשבה תחילה

לסיכום, קליניקת Estepalace שומרת על רמת גימור גבוהה, ואינה מתפשרת על האסתטיקה, לא באזור המושתל, ולא באזור התורם. לאסתא פאלאס אין רצון ואף לא הצורך העסקי בלנסות למכור שני טיפולים סתם כך, ואם כבר אז להיפך. המחיר לטיפול שני נמוך משמעותית בזמן שהיקף העבודה וההכנה אינם משתנים, וגם לקוח לא מרוצה אינו באינטרס של אסתא פאלאס והיא עושה כל שביכולתה שלא להגיע להשתלה שניה, ומנסה בכל האמצעים להביא למיצוי והצלחה בטיפול אחד. אך לפעמים, ובהתחשב בנתונים שהוסברו, ובכדי לשמור על מראה יפה ולא מתפשר, השתלה נוספת היא הכרח.

*המידע במאמר זה מוגן עם זכויות יוצרים ואינו מותר לפרסום או להעתקה.

מקסימום זקיקים בפעם אחת

בשיטה זו היתרון במספר הזקיקים הגדול שניתן לחלץ ולהשתיל, כמות של 3500-5000 זקיקים בהשתלה של 6 עד 8 שעות, יתרון נוסף הוא היכול להחליף את ראשי החריצה לפי גודל השתלים המוחדרים וכך להגיע לתוצאה צפופה במיוחד. 

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט