העלות הממוצעת של ניתוח השתלת שיער בטורקיה נעה בין 1,500$ ל-5,000$, תלוי במספר ההשתלות הנדרשות, מספר הזקיקים שמחלצים לצורך ההשתלה, הטכניקה שבה נעשה שימוש והמוניטין של המרפאה. מומלץ לערוך מחקר מעמיק ולהשוות את המחירים ואיכות השירותים הניתנים על ידי מרפאות שונות לפני שמחליטים סופית. איכות ההשתלה יכולה להיות למחיר ההשתלה לפי הפקטורים הבאים:

איכות השתלת שיער תלויה במספר גורמים, לרבות המיומנות והניסיון של המנתח, הטכניקה בה נעשה שימוש, איכות השיער התורם והטיפול לאחר הניתוח.

הניסיון והמיומנות של המנתח חיוניים להשגת תוצאה בעלת מראה טבעי. הם צריכים להיות מסוגלים ליצור קו שיער התואם את תווי הפנים של המטופל/ת בכיוון טבעי וזווית של 45 מעלות לצורך צמיחת השיער.

הטכניקה בה נעשה שימוש גם משחקת תפקיד באיכות ההשתלה. הטכניקות הנפוצות ביותר הן מיצוי יחידת זקיקים (FUE) והשתלת יחידת זקיקים (FUT). FUE כרוך בחילוץ זקיקי שיער בודדים מאזור התורם, בעוד ש-FUT כרוך בהסרת רצועה של קרקפת ופירוקה לזקיקים בודדים. שתי הטכניקות יכולות להניב תוצאות מצוינות, אך לעתים קרובות ה-FUE מועדף בשל אופיו הזעיר פולשני וזמן ההחלמה הקצר יותר.

גם איכות השיער התורם חשובה. השיער צריך להיות עבה ובריא, עם צפיפות וכיסוי טובים. אם השיער התורם דק או דליל, ייתכן שהוא לא מספק כיסוי הולם או מראה טבעי.

לבסוף, טיפול לאחר הניתוח חיוני להצלחת ההשתלה כגון טיפול PRP, או טיפול באמצעים נגד נשירת שיער. על המטופלים לעקוב בקפידה אחר הוראות המנתח, לרבות הימנעות מפעילות מאומצת והגנה על הקרקפת מפני השמש. כמו כן, עליהם לקחת את כל התרופות שנקבעו ולהשתתף בפגישות מעקב כדי לעקוב אחר התקדמותם.

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט