כל אדם מעוניין ששיניו יהיו צחורות וממוקמות זו לצד זו באופן מושלם. במציאות זה לא תמיד קורה ולכן ישראלים רבים שיש להם מודעות לצורך בביצוע טיפולי שיניים שונים נחשפים לכך שהעלויות לטיפולים השונים בישראל הם מאד גבוהים וחסרי פרופורציה ולכן העלות הכוללת של הטיפולים יסתכמו בסכומים כספיים מאד גבוהים ולא כל אחד יכול לשלם זאת.

 

טיפולי שיניים בטורקיה

לאור העלויות הגבוהות של טיפולי השיניים, ישראלים רבים מבצעים שיקולי כדאיות ולכן הם מחליטים לקבל טיפולי שיניים בטורקיה, כיוון שהעלויות של הטיפולים בה הם כשליש מהעלויות של טיפולים זהים בישראל. מדובר בפער משמעותי ולכן כדאי לטוס לטורקיה בעסקת חבילה אשר מאפשרת לבצע את כל הטיפולים הנדרשים.

נציגי הקליניקה מתאמים עם הלקוחות את המועדים הנוחים להם ובהתאם לכך מזמינים עבורם את המקומות בטיסה, את בית המלון על פי הכמות הנחוצה של הלילות וגם נהג שיסיע אותם משדה התעופה באיסטנבול אל המלון ואל הקליניקה, על פי לוח הזמנים שנקבע לכל לקוח.

סוגים של טיפולי שיניים באיסטנבול

רופאי השיניים בקליניקה באיסטנבול הם מומחים בין לאומיים בתחומם ולכן אפשר לבצע בקליניקה זו טיפולי שיניים החל בפעולות הבסיסיות כמו הלבנת שיניים באמצעים מתוחכמים כמו מכשיר לייזר ייעודי אשר יוצר שיניים לבנות כשלג, מבריקות ומצוחצחות.

לפני ביצוע טיפולים אחרים מבצעים בקליניקה צילומי שיניים ייעודיים כמו צילום פנורמה וצילום סיטי. בהתאם לניתוח של הצילומים האלו, יחליט רופא השיניים המיומן על תוכנית העבודה. מה יש לבצע ומהו סדר העדיפויות . בדרך כלל מתחילים מטיפולים המשמרים את השיניים הקיימות כמו סתימות, טיפולי שורש רגילים ומורכבים, גשרים, כתרים וגם עקירות שיניים על פי הצורך.

פעולות מיוחדות במרפאת השיניים

בקליניקה יוצאת הדופן מועסקים רופאי שיניים בעלי התמחות ספציפית כמו לדוגמה אורתודנט שהוא מומחה ליישור שיניים. מדובר בהליך איטי שבו אט אט השיניים זזות למקום הנכון עבורן באמצעות לחץ מתון שמופעל עליהן. כך נוצרים שני טורים של שיניים זו לצד זו, במקום מצבים בעבר שבהם צמחה שן על שן אחרת, או שחלק מהשיניים צמחו באופן שהוא לא ישר.

בשנים האחרונות החלו בקליניקה באיסטנבול לעבוד בשיטות חדשניות שבהן מתקינים פלטה שהיא שקופה ואינה נראית ואופציה זו פותרת בעיה לאנשים מבוגרים שנרתעו עד עתה לטפל בנושא יישור השיניים. אך כאשר המתקן הוא שקוף ואף אחד אינו רואה זאת, ההרגשה היא נפלאה והלקוחות מרוצים הן מהתהליך והן מהתוצאה הסופית.

השתלת שיניים בכל הפה

הנושא היקר ביותר בתחום טיפולי השיניים הוא השתלת השיניים. רוב הישראלים שבוחרים להגיע לטורקיה מעדיפים לבצע במדינה זו השתלת שיניים כיוון שמדובר בטיפולים יקרים מאד ולכן הפערים מול ישראל מסתכמים בסכומים גבוהים ביותר

בקליניקה בטורקיה מבצעים השתלות שיניים בשיטות מתקדמות באמצעות שתילי זרקוניה בכמה טיפולים, או בשיטה של השתלת שיניים ביום אחד. לאור המקצועיות הרבה של רופאי השיניים, מעניקה הקליניקה אחריות על כל הטיפולים.

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט