מתיחת פנים בטורקיה גם מחיר אטרקטיבי וגם תוצאה איכותית

ניתוח מתיחת פנים הוא חלום של נשים רבות אשר מעוניינות להיראות צעירות לנצח, גם כשהן מבוגרות. בהגיען לגיל שכבר לא מומלץ בו להזריק בוטוקס, הפתרון המתאים ביותר הוא ניתוח מתיחת פנים. זאת לאור העובדה שיש בכמה מקומות בפנים קמטים וקמטוטים, כמו כן כתמי שמש ופיגמנטציה ונוצרת תופעה שבה שומן הפנים עם השנים מדלדל ויש בו כמות קטנה יותר של אלסטין וקולגן.

היערכות לניתוח

כדי להיערך כראוי לניתוח, המומחה הכירורגי מעביר הנחיות מדוקדקות ללקוחה כיוון שמדובר בניתוח שמתבצע בהרדמה מלאה. כמו לדוגמה:

  • לא להימצא בשמש החמה כחודש לפני מועד הניתוח.
  • הפסקה מוחלטת של עישון לאורך שישה שבועות לפני מועד הניתוח.
  • אי ביצוע טיפולי פנים לאורך ארבעה שבועות לפני הניתוח.
  • אי נטילת מדללי דם.
  • איזון של לחץ הדם טרום ביצוע הניתוח.
  • הסרת עדשות מגע ביום שלפני הניתוח.
  • רחצה מיטבית של עור הפנים באמצעות סבון לפני הניתוח.
  • לקוחה שסובלת מעת לעת מהרפס, מבצעת טיפול מונע לכך ארבעה ימים לפני מועד הניתוח

מהלך ניתוח פנים

בהתאם לכמות העבודה שיש לבצע בפניה של כל מטופלת, זמן הניתוח משתנה, ברוב המקרים פרק הזמן הנדרש הוא בין שעתיים לארבע שעות. לאור הפעולות הייחודיות המתבצעות במהלך ניתוח זה, יש לבצע הרדמה כללית.

השיטה החדשנית מתחילה בתהליך של טשטוש ולאחר מכן מבצע המנתח אנדוסקופיה. תהליך מתיחת הפנים מתבצע באמצעות כמה חתכים במקומות שהם לא גלויים כמו מאחורי האוזניים, ברקות, במצח, סביב התנוכים, בעורף ובפאות.

כל חתך הוא בגודל של כשני ס"מ והשיטה הנכונה ביותר היא לבצע מהלך של שחרור הרקמות ממרכז הפנים, הגעה אל השומן בכל לחי ומשם המנתח מבצע את המתיחה כלפי מעלה כדי להעלים קמטים שקיימים במיקומים שונים. כדי ליצור הצלחה מיטבית במהלך ניתוח זה, המומחה מותח את כל מעטפת השרירים והשומן שקיימים בפנים, אם הוא נתקל בעודפי שומן הוא חותך אותם בחיתוך שהוא מנוגד לכיוון המתיחה וכך התוצאה היא נראות מושלמת.

לאור העובדה שתהליך מתיחת פנים בטורקיה מתבצע בהרדמה מלאה, יש נשים שמעוניינות להוסיף לכך טיפול בנקודה נוספת בפנים שהיא בעייתית עבורן כמו ניתוח עפעפיים, הרמת גבות ועוד טיפולים משלימים כגון שאיבת שומן והזרקה לפנים באיזור הקמטים. 

החלמה לאחר הניתוח

ברוב המקרים המנותחת נשארת למעקב ולבקרה במהלך היממה הראשונה בבית החולים, זאת כדי לבדוק את מצבה הרפואי לאחר הניתוח.

בתום הניתוח קיימת נפיחות בפנים אשר יורדת בהדרגה כיומיים לאחריו ועד שבוע לאחר הניתוח כל הנפיחות נעלמת. בנוסף לכך בדרך כלל יש למנותחת כאבים בדרגה נמוכה או גבוהה ולכן היא נעזרת במשככי כאבים. לאורכם של הימים הראשונים משאירים את התחבושות על פני האישה ומחברים לגופה נקזים שאליהם מתנקזים כל שאריות השומן והנוזלים.

כדי להקל על האישה, אפשר להניח קרחונים על פניה וכך גם הנפיחות יורדת וגם רמת הכאבים פוחתת. משך ההחלמה הוא בין שבוע לחודש ימים בהתאם למטופלת ואין צורך להוציא את התפרים לאחר הניתוח, כיוון שהם מתכלים באופן טבעי.

 

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט