מי שמעוניין לבצע ניתוח כירורגי ולא להמתין פרקי זמן ארוכים לכך בישראל, מקבל החלטה לטוס לטורקיה ולבצע בקליניקה מובילה ומקצועית ביותר, את הניתוח הנדרש.

ניתוחים אסתטיים בטורקיה

יש סוגים רבים של ניתוחים כירורגים שמבצעים הישראלים בטורקיה, מדובר בניתוחים אסתטיים אשר קשורים לפנים כמו הרמת עפעפיים, מתיחת פנים, הרמת גבות ומצח, ניתוחי חזה כמו הגדלה או הקטנה שלו וגם ניתוחי גוף כמו שאיבת שומן ומתיחת הבטן. הצורך של כל אדם הוא בניתוח אחר ולכן כל ישראלי שמעוניין בכך מגיע לאיסטנבול כדי לבחון את האפשרות ובמידת האפשר לבצע זאת בפועל. הניתוחים מתבצעים בבית חולים מודרני שיש בו את כל האמצעים החדשניים והמתוחכמים לביצוע ניתוחים בטיב מעולה אשר מתפעלים צוותים מיומנים.


 

ניתוח שאיבת שומן

אחד הניתוחים הנדרשים ביותר הוא ניתוח שאיבת שומן בטורקיה וזאת לאור העובדה שרקמות השומן המוגדלות מפריעות לכל אדם בחיי היום יום שלו והן עלולות לגרום לבעיות בריאותיות בריאות או בלב. לכן כאשר יש אפשרות לשאוב כמות שהיא עד עשרה אחוז מהשומן הקיים באזורים כמו צוואר, סנטר, לחיים, ברכיים, בטן, ירכיים, זרועות עליונות ועוד, לקוחות רבים מעוניינים בכך. לאחר שאיבת השומן ומתיחת הבטן אפשר לראות שינוי מהותי בנראות של כל אדם, הן לאור ההיקפים שמצטמצמים והן לאור המשקל שהופחת מהמשקל הכללי של הגוף.

ניתוחי חזה

יש נשים שמעוניינות להקטין את החזה שלהן וזאת לאור ההשלכות של ההריונות, הלידות והחודשים הארוכים שבהן הן הניקו את התינוקות. על פי תוכנית העבודה מבצע המנתח המיומן חתך קטן במיקום שהוא לא נראה מתחת לשד ודרכו הוא שולף את העור העודף. בדרך זו השדיים משנות באופן מהותי את נראותן והאישה מרוצה מאד מהתוצאה הסופית.

לעומת זאת יש נשים שיש להן חזה קטן והן מעוניינות להגדיל אותו. השיטה המומלצת על ידי המנתח המנוסה בקליניקה בטורקיה היא הוספה של שתלי סיליקון בגודל שיהיה פרופורציונלי למידות הגוף של המנותחת. החזה הוא נקודה אקוטית בתפיסת העולם של נשים ולכן השינוי הנדרש מבחינתן הוא לא רק בנראות אלא בעיקר בתחושה האישית ובנינוחות שהן משיגות בזכות הניתוח, שלעיתים הוא עבורן הגשמה של חלום.

המעטפת שמעניקה הקליניקה לניתוחים כירורגים בטורקיה

נסיעה לניתוח לטורקיה אינה עניין של מה בכך וזו הסיבה שהקליניקה מעניקה את מלוא השירות לכל אחד מהלקוחות. נציגיה המנוסים מתאמים את כל הנושא של הטיסות והמלון על פי המועדים הנוחים למועמד לניתוח. עם הנחיתה בשדה התעופה ימתין לישראלים נהג אשר יסיע אותם למלון לצורך התארגנות ולאחר מכן לקליניקה כדי להתחיל בתהליך של בדיקות ולניתוח עצמו.

בתום הניתוח ובמועד שהמנתח מאשר זאת, חוזרים הישראלים למנוחה והחלמה בישראל תוך ליווי זהה של הצוות הטורקי בנסיעה מהמלון לטרמינל. כאשר צוות הקליניקה מטפל בכל הנושאים הטכניים והלוגיסטיים, הדבר מקל מאד על כל המסע המאתגר.

 

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט