שאיבת שומן בטורקיה (שיטת vaser) השיטה שכבשה את העולם

שאיבת שומן הוא הליך כירורגי לצורך שאיבת שומן מהגוף. מדובר בשאיבה לצמיתות במצבים שבהם לקוחות אינם מצליחים להוריד חלק ממשקל גופם באמצעות פעילות גופנית או דיאטה מבוקרת, כיוון שיש מיקומים ספציפיים בגוף שבהם התהליך הוא קשה ולעיתים בלתי אפשרי.

ניתוחים בקליניקות בטורקיה

ההצלחות הרבות של הניתוחים הללו בשיטת vaser  אשר מתרחשות בקליניקות חדשניות בטורקיה, הובילו לקוחות רבים לבצע אותם ולאחר מכן הם חשים שינוי מהותי בנראות שלהם. המנתח שהוא מומחה בתחומו מבצע את הפעולות הנדרשות באמצעות מכשור מתוחכם תוך התאמה מקסימלית לצורך של כל אחד מהלקוחות.

בשלב ראשון הרופא מתשאל את המטופל בכמה נושאים רפואיים כמו מחלות רקע וזאת כדי לבדוק שהוא כשיר לביצוע הניתוח הנדרש. אם אדם זה מסוגל לעבור ניתוח והוא נוטל באופן קבוע תרופות נוגדות קרישה, יהיה עליו להפסיק את נטילתן באופן זמני לפני הניתוח.

בעת תכנון הניתוח, מחליטים אילו איברים יטופלו ומה יהיה סדר הפעולות וזאת על פי הצורך האישי של כל מנותח. אורכו של הניתוח משתנה בהתאם לכמות השומן שיש לשאוב מהאיברים השונים, בדרך כלל פרק הזמן אורך הניתוח הוא בין חצי שעה לשעתיים.

הצטברות של שומן בגוף

תפקידן של הרקמות שהן תאי השומן הוא לשמור על איזון האנרגיה בגופנו. מדובר בתאים פנימיים אשר ממוקמים בבטן ומתחת לעור ובמהלך התפקוד שלהם הם מפרישים הורמונים. העובדה שרקמות השומן הן מוגדלות עקב משקל גוף גבוה גורמת למראה שהוא אסתטי פחות ולבעיות רפואיות אשר ההשלכות לכך עלולות להיות בתפקוד הריאות והלב.

באמצעות השיטה החדשנית, מבצע המנתח שאיבה של תאי השומן באמצעות ואקום, לכן הכמות הכללית של הרקמות תפחת וכך הן תיעלמנה באופן תמידי. אפשר לבצע שאיבת שומן במקומות שונים בגוף כמו לדוגמה, בסנטר, בירכיים, בבטן, זרועות עליונות, צוואר, ירכיים, לחיים ועוד. סך השומן שנשאב הוא בסדר גודל של כעשרה אחוז ממשקל הגוף טרם ביצוע הניתוח.

ביצוע ניתוחים של שאיבת שומן

שאיבת שומן VASER היא תהליך ייחודי שבו מתבצע סינון מיוחד של השומן. תהליך זה הוא שונה משאיבת השומן הרגילה כיוון ששאיבת שומן בשיטת  VASER יוצרת שינוי גם במראה החיצוני כשקווי המתאר של הגוף נראים בצורה המזכירה פיסול. רוב בני האדם לא יוכלו להגיע לרמה כזו של נראות הגוף, גם אם יבצעו אין ספור דיאטות ואימונים ספורטיביים מוצלחים.

שיטה זו אשר מבוססת על הגברה רטט של אנרגיית קול בתהודה בדומה לשימוש בטכנולוגיית האולטרה-סאונד. הפעולות אינן פולשניות והאנרגיה פועלת מול תאי השומן תוך הנעה של הרקמה הנמצאת באזור השאיבה. כאן המטרה היא לבצע שבירה של תאי שומן, בתהליך של יניקה ושאיבה שמתאים הן לגברים והן לנשים.

החלמה לאחר הניתוח

לאחר הניתוח המנותח יישאר לילה אחד להשגחה בבית החולים ואם הכול תקין, הוא ישוחרר למחרת. כתוצאה מהניתוח יהיו נפיחויות במקומות שבהם בוצעה שאיבה והן ייעלמו תוך ימים בודדים בדרך כלל. במהלך החודש הראשון לאחר הניתוח מומלץ לא לבצע מאמץ פיזי כדי לשמור על תוצאות הניתוח.

 

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט