רבים מהגברים בישראל מתמודדים עם איבוד שיערם. שיער מלא ועשיר מספק ביטחון רב ומהווה חלק בלתי נפרד ממראהו הצעיר והחיוני של כל גבר. תופעת התקרחות נפוצה מאוד וגברים רבים מתוסכלים מנסיגת קו השיער ודילול שיער הפוגעים בדימוי העצמי. עם זאת, כמעט ולא מדובר על כך שתופעה זו אינה אקסקלוסיבית לגברים. נשים רבות סובלות גם הן מדילול שיערן וחוות כתוצאה מכך קשיים רבים. כיום, מציעים מכונים רבים פתרונות מגוונים להתקרחות עבור גברים ונשים כאחד.

גורמי איבוד השיער

הגורמים להתקרחות הם מגוונים מאוד:

  • מתח נפשי ופיזי – טראומה, מחלות שונות ומצבי קיצון הגורמים למתח רב לגוף ולנפש עשויים לגרום לאיבוד שיער. נשים רבות סובלות מנשירה אחרי הלידה, למשל. במקרים אלה, אולם, השיער צומח שוב לאחר שחולפת התקופה הקשה.
  • תזונה לקויה – חוסר בברזל, בוויטמין B ובחלבונים עלול לגרום לנשירה קיצונית.
  • גנטיקה – בסופו של דבר, חלקנו פשוט מקבלים בתורשה את הנטייה לאבד את השיער ומשמעות הדבר שעד גיל מסוים, נישאר ללא שיער ונזדקק לתהליך השתלת שיער על מנת להשלים את החסר.

פתרונות להתקרחות גברים

כיום, מכונים מקצועיים רבים מציעים פתרון יצירתי פרי החידושים הטכנולוגיים העכשוויים ביותר. הדמיית שיער מאפשרת ליצור אפקט איכותי ביותר של שיער קצוץ מלא ואחיד. את ההדמיה מבצעים על ידי הזרקה של פיגמנט אל שכבה עמוקה של פני עור הקרקפת. הצביעה בפיגמנט מדמה שיער קצוץ ומשתלבת עם זיפי השיער האמיתיים ליצירת מראה שיער מלא. הטכניקה מתבצעת באמצעות מחט אלקטרונית מיוחדת וכל החומרים המשמשים להדמיה הינם טבעיים וממקור אורגני. הטיפול יבטיח כיסוי מלא של הקרקפת למשך 5 שנים. חוץ ממילוי הקרקפת, ניתן להשתמש בשיטת הדמיית שיער גם לטשטוש יעיל של צלקות.

פתרונות להתקרחות נשים

ניתן בהחלט למלא את קו הקרקפת הדליל על ידי החדרת הפיגמנט גם עם נשים וליצור מראה מלא יותר. עם זאת, עבור נשים, הפתרונות מגוונים יותר. אחרי הכול, נשים רבות רוצות להתהדר בשיער ארוך ולכן הדמיית שיער קצר לא תמיד מספיקה. קיימים במכונים השונים מספר פתרונות:

הלחמת שיער

את מוקדי ההתקרחות הפזורים בקרקפת, ניתן לכסות באמצעות שילוב תוספות שיער עם השיער הטבעי שלנו על ידי הלחמה בקראטין. הקראטין הוא חומר הקיים באופן טבעי בשיערה ומאפשר הלחמה חזקה של השיער ללא חשש להרטיב או לחמם אותו. הלחמת השיער בקראטין היא גם הפיכה על ידי טיפול נוגד במכון. במכונים איכותיים ומקצועיים נעשה שימוש בשיער אדם טבעי מאיכות גבוהה והתוצאות די מפתיעות.

שזירת שיער ברשת

דרך נוספת לבצע הדמיית שיער ארוך היא בהרכבת רשת. השיטה יעילה במיוחד כאשר יש מוקד התקרחות אחד גדול. על עור הקרקפת מונח משטח רשת מחומר מיוחד המונע גירויים. דרך נקבוביות הרשת הזעירות נשזרות תוספות שיער יחד עם השיער. בשיטה זו תורכב על הקרקפת רשת עם חריצים דקיקים דרכה נשזרת תוספת השיער לצד השיער.

 

 

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט