נשירת שיער נשית, הידועה גם בשם נשירת שיער נשית (FPHL), היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני נשים ברחבי העולם. זה מאופיין בשיער דליל ונשירת שיער, במיוחד בחלק העליון של הראש והעטרה. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל גנטיקה, חוסר איזון הורמונלי, הזדקנות ומצבים רפואיים.

הטיפול בנשירת שיער נשית כולל תרופות מקומיות ובעל פה, השתלות שיער וטיפול בלייזר ברמה נמוכה. שינויים באורח החיים כגון הפחתת מתח ואימוץ תזונה בריאה עשויים אף הם לסייע במניעת נשירת שיער נוספת.

אם אתה חווה נשירת שיער, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי לקבוע את הסיבה הבסיסית ואת מהלך הטיפול הטוב ביותר.

ניתוח השתלת שיער הוא אופציה ראויה לנשים הסובלות מנשירת שיער או דילול. זה כולל לקיחת זקיקי שיער מהחלק האחורי או מצידי הראש, שם צמיחת השיער בדרך כלל חזקה יותר, והשתלתם לאזורים המקריחים או המדללים.

קיימות טכניקות שונות של השתלת שיער, כולל השתלת יחידת זקיקים (FUT) ו-FUE. שתי הטכניקות כוללות הסרת זקיקי שיער בריאים מאזור התורם והשתלתם לאזור הנמען.

לפני שעוברות ניתוח השתלת שיער, נשים צריכות לעבור התייעצות יסודית עם מומחה להשתלות שיער מוסמך כדי לקבוע את הגישה הטובה ביותר למצבן הייחודי.

חשוב לציין שלא כל הנשים מתאימות לניתוח השתלת שיער. אלו עם נשירת שיער מפוזרת, הפרעות אוטואימוניות או מצבים רפואיים הורמונליים הגורמים לנשירת שיער עשויים שלא להיות מועמדות טובות לניתוח השתלת שיער.

ישנן שתי טכניקות עיקריות להשתלת שיער לנשים:

מיצוי יחידת זקיקים (FUE): בטכניקה זו, זקיקי שיער בודדים נשלפים מהחלק האחורי של הראש (שם השיער בדרך כלל עבה יותר ופחות נוטה להתקרחות) באמצעות מיקרו-אגרוף. לאחר מכן מושתלים הזקיקים לאזורים המקריחים בקרקפת. השתלת שיער FUE הוא זעיר פולשני ומותיר צלקות מינימליות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור נשים.

השתלת יחידת זקיקים (FUT): טכניקה זו כוללת הסרת רצועת עור מהחלק האחורי של הקרקפת ופירוקה ליחידות זקיקים בודדות, המושתלות לאחר מכן לאזורים המקריחים. FUT יכול לגרום לטרנספורמציה דרמטית יותר, אך הוא משאיר צלקת ליניארית בחלק האחורי של הקרקפת.

ניתן לבצע את שתי הטכניקות בהרדמה מקומית ובדרך כלל לוקח כמה שעות להשלים. התוצאות של השתלת שיער יכולות להימשך מספר חודשים עד 12 חודשים עד שהתוצאה תגיע במלואה, אך הן בדרך כלל מחזיקות מעמד לאורך כל החיים ויכולות לשפר את הביטחון העצמי ואיכות חייה של האישה.

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט