השתלת שיער היא הליך כירורגי הכולל העברת זקיקי שיער מאזור אחד בגוף (בדרך כלל החלק האחורי של הקרקפת) לאזור אחר שהוא קירח או בעל שיער דליל. טורקיה הפכה ליעד פופולרי לניתוחי השתלות שיער בשל המתקנים הרפואיים המתקדמים במדינה והמחירים הנוחים. להלן מדריך שלב אחר שלב לתהליך השתלת שיער בטורקיה:

התייעצות: הצעד הראשון הוא התייעצות עם מנתח השתלת שיער מוסמך בטורקיה. אתה יכול לקבוע פגישה עם הרופא באופן אישי או באינטרנט. במהלך הייעוץ, המנתח יבחן את הקרקפת שלך, יעריך את נשירת השיער שלך וימליץ על דרך הפעולה הטובה ביותר להשתלת השיער שלך.

עיצוב קו שיער: לאחר הייעוץ, המנתח יעצב את קו השיער החדש שלך, תוך התחשבות בגילך, תווי הפנים ודפוס נשירת השיער שלך.

הרדמה: לאחר סיום עיצוב קו השיער, המנתח יבצע הרדמה מקומית לאזורי התורם והמקבלים בקרקפת.

שאיבת זקיקי שיער: המנתח ישתמש בטכניקת FUE (Follicular Unit Extraction) כדי לחלץ זקיקי שיער מאזור התורם של הקרקפת. המנתח ישתמש בכלי מיקרו-אגרוף כדי להסיר את יחידות הזקיקים הבודדות, אשר יונחו בתמיסה מיוחדת כדי לשמור על בריאותן.

חתכים: לאחר חילוץ הזקיקים, המנתח יבצע חתכים קטנים באזור הנמען של הקרקפת כדי להתכונן להשתלת זקיק השיער. את החריצים/ פתיחת ערוצים יבצע המנתח בעזרת מכשיר FUE יעודי.

השתלת שיער: המנתח יניח בזהירות את זקיקי השיער לתוך החתכים שנעשו באזור המקבל של הקרקפת. המיקום של כל זקיק חשוב, שכן הוא יקבע את המראה הכללי וצפיפות השיער.

טיפול לאחר ניתוח: לאחר ניתוח השתלת שיער, המנתח יספק לך הנחיות מפורטות כיצד לטפל בקרקפת ובשיער. יומלץ לך להימנע מפעילויות שעלולות לגרום להזעה או עומס על הקרקפת, כגון הרמה כבדה או פעילות גופנית, למשך מספר שבועות.

פגישות מעקב: תידרש לקבוע פגישות מעקב עם מנתח השתלת שיער על מנת לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולוודא ששיערך גדל כהלכה.

כל תהליך השתלת השיער בטורקיה יכול לקחת עד 8 שעות, תלוי במספר זקיקי השיער שיש להשתיל. עם זאת, זמן ההחלמה קצר יחסית, ורוב החולים יכולים לחזור לעבודה תוך שבוע.

WhatsApp chat
--> קידום ישיר - העסק שלך באינטרנט